24 Şubat 2013 Pazar

Çatı İzolasyonu

KİREMİT ÇATI
Kiremit Çatı izolasyonu çatı altına cam yünü uygulaması ile ısı yalıtımı, taşıyıcı sistem üzerine osb levha uygulama, osb levha üzerine su izole membranları katmanlar şeklinde uygulanarak en son kat oman olarak kiremit şekliyle izole edilerek ısı, ses ve suya karşı yalıtım yapılır.
BETON ÇATI İZOLASYON
Beton yapıların çatı yalıtım sorunu çözümünde, beton yapıların su yalıtımı için geliştirilmiş olan bitum esaslı membran tipi malzemelerle sağlanmaktadır. Gerekliliği halinde çatı yüzeyine çeşitli malzeme kaplanarak uygulanır. Membranlar eritme kaynağı ile birleştirilir, kaynak sistemi yalıtımın sürekliliğini sağlar.
SHINGLE ÇATI İZOLASYON
Shingle kaplama beton zemin üzerine kaliteli bir su yalıtım örtüsü uygulandıktan sonra kaplanmalıdır. Profil üzerine ise 15 mm OSB levha kaplanıp su yalıtım örtüsü ile izole edilmiş zemin üzerine kaplanmaktadır. Uygulama esnasında açık derz bırakılmamasına özellikle dikkat edilmelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder